آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

راهیابی نمایش ” روایت یک اعتراف ” اثر هنرمندان اهرمی به ششمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین خلیج فارس یاسوج



 

نمایش ” روایت یک اعتراف ” نوشته سعید گل چمن و کار یونس رازقی پور تهیه شده در گروه تئاتر آریو تنگستان به ششمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین خلیج فارس یاسوج راه یافت .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، هیات بازبینی این جشنواره متشکل از حمید کاکا سلطانی ، مسعود شریف و سعید کاظمیان پس از بازبینی آثار متقاضی ، ۱۲ اثر را جهت حضور در بخش مسابقه این جشنواره شامل بخش کودک و نوجوان و بخش بزرگسال ، انتخاب کردند که  در بین آثار انتخابی نام نمایش ” روایت یک اعتراف ” نوشته سعید گلچمن و کار یونس رازقی پور نیز دیده می شود .

در این نمایش که کاری از گروه تئاتر آریو تنگستان است ، صادق عالی ، فاطمه ارزنده ، امیر حسین قاسمی ، محمد بهروزی و حسن جمالی به عنوان بازیگران معلول و یونس رازقی پور ، سجاد سلیمانی ، مهسا خدری ، ابراهیم حیدری ، معصومه عالی به عنوان بازیگران همراه نقش آفرینی می کنند.

سعید گلچمن ( سرپرست گروه و طراح صحنه ) ، کریم مبارکی ، محمدرضا سلیمانی محسن قائد نیا (موسیقی) ، نوریه چوبک زن ( منشی صحنه )  ، علی عبدی ( طراح نور) و سمیه افروز (طراح لباس) فاطمه کاظمی نژاد ( طراح گریم) و مهرشاد علی نژاد (تدارکات ) از دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

ششمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین خلیج فارس در روزهای ۹ الی ۱۲ اسفندماه به میزبانی یاسوج برگزار خواهد شد .

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر