آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

طی مراسمی و با حضور هنرمندان و اعضای شورای اسلامی شهر اهرم / از پوستر دهمین جشنواره استانی تئاتر طنز تنگستان رونمایی شد



طی مراسمی که با حضور هنرمندان و دو تن از اعضاء شورای اسلامی شهر اهرم برگزار شد ، از پوستر دهمین جشنواره استانی تئاتر طنز تنگستان رونمایی شد .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، در این مراسم که در پلاتو مجتمع فرهنگی و هنری این اهرم برگزار شد ، محسن زنده بودی مسئول انجمن هنرهای نمایشی اهرم گفت : امیدواریم با حمایت متولیان و مسئولان شهرستان و نیز با حضور و مشارکت همه هنرمندان جشنواره دهم طنز تنگستان ، جشنواره ای خوب و با کیفیت باشد .

وی در ادامه خواستار همکاری همه هنرمندان در راستای میزیبانی آبرومند از این جشنواره شد .

در ادامه مهدیه خلیفه و سحر پولادی نژاد دو عضو هنرمند شورای اسلامی شهر اهرم طی سخنانی ، جشنواره تئاتر طنز تنگستان را مهمترین رویداد فرهنگی و هنری شهرستان تنگستان توصیف کردند و آمادگی مجموعه شورا رادر جهخت هر گونه همکاری با این جشنواره اعلام نمودند.

در پایان این مراسم و توسط مهدیه خلیفه و سحر پولادی نژاد از پوستر دهمین جشنواره استانی تئاتر طنز تنگستان رونمایی شد .

دهمین جشنواره استانی تئاتر طنز تنگستان در روزهای ۱۶ الی ۱۹ بهمن ماه ۹۶ و با حضور ۷ گروه نمایشی از شهرهای بوشهر ،  اهرم ، کنگان ، خارگ و سعدآباد به میزبانی شهر اهرم برگزار خواهد شد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر