آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

فیلم ” زرد ” در اهرم اکران شد



فیلم سینمایی” زرد “۴ شب در اهرم اکران شد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ،”زرد” فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی‌زاده به تهیه‌کنندگی کامران مجیدی محصول سال ۱۳۹۵ است که د رشب های ۲۳ الی ۲۶ دیماه در سالن سینمای مجتمع  فرهنگی و هنری اهرم به روی پرده رفت .

این فیلم که در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم هنر روسیه هم حضور داشت ، توانست دو جایزه اصلی جشنواره یعنی جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه را دریافت کرده و نیز در جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای در بخش مسابقه موفق شد جایزه بزرگ هیئت داوران و جایزه بهترین بازیگر زن توسط ساره بیات را از آن خود کند .

خلاصه داستان این فیلم در مورد چند جوان عاقل و سرخوش است که در آستانه مهاجرت هستند اما اتفاقی غیر قابل پیش بینی رخ داده و همه آنها را دچار مشکل می کند و برنامه های انها را بهم می ریزد.

بازیگران :این فیلم از این قرار هستند : بهرام رادان، ساره بیات، شهرام حقیقت‌ دوست، بهاره کیان‌ افشار، مهرداد صدیقیان، امیرعلی نبویان، آناهیتا درگاهی، علیرضا استادی، متین ستوده، مرتضی تقی‌زاده، علی صالحی، شهروز دل‌افکار، رومینا رفیعا، رضا شمس‌الدین، فرهاد مهدوی، حسین نائینی و حسین مهری

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر