آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

از هنرمندان بخش دلوار تنگستان تجلیل شد



طی آیینی که روز گذشته و به شکل سنتی و بومی برگزار شد ، از  ۱۶ نفر از هنرمندان بخش دلوار تنگستان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ،مراسم تجلیل از هنرمندان بخش دلوار با حضور بخشدار دلوار ،مسئولین شهرستان و این بخش ،هنرمندان پیشکسوت ، مسئول بسیج هنرمندان استان در یکی از منازل زیبا و قدیمی اهالی بندر رستمی دلوار با برپایی آئین سنتی و نمایشگاه غذاهای بومی محلی برگزار شد.

درویشی بخشدار دلوار در این همایش ضمن تقدیر از تلاش های هنرمندان بخش دلوار بیان نمود:توجه به نیازمندیها و دست آوردهای هنرمندان باعث تشویق و ترغیب هنرمندان در خلق آثار هنری میگردد.

وی افزود:هنرمندان با شناخت بیشتر از پیرامون خصوصا سازه ها و بافت های قدیمی و فرسوده در روستاها می توانند در معرفی این روستاها برای استفاده گردشگران قدم موثری بردارند.

وی خاطرنشان کرد:بخش دلوار دارای پتانسیل های زیادی درعرصه های هنر خصوصا تئاتر و سینما است و حضور نوجوانان دلواری با بازیگری در عرصه سینما و کسب افتخارات استانی و کشوری در عرصه  هنر تئاتر و نمایش یکی از نمونه های بارز این افتخارات در بخش دلوار است.

در این آیین از ۱۶ نفر از هنرمندان رشته های شعر ، موسیقی ، عکاسی و نمایش با اهداء لوح تقدیر و جوائزی تقدیر به عمل آمد .

خوانش چند قطعه شعر محلى ، اجرای موسیقى محلى وخیام خوانى گروه موسیقى “دولاب” از دیگر بخش هایی بود که در این مراسم اجرا گردید .

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر