آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

پایان کارنمایشگاه عکس گروهی عکاسان تنگستانی در کارگاه عکس سینمای جوان بوشهر



نمایشگاه عکس گروهی “دیار تنهایی ” که به مناسبت دهه آخر ماه صفر و توسط عکاسان تنگستانی جهت کمک به هموطنان زلزله زده استان کرمانشاه برپا شده بود ، روز گذشته در کارگاه عکس انجمن سینمای جوان بوشهر به کار خود پایان داد .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوان این شهرستان، نمایشگاه عکس گروهی “دیار تنهایی ” که با هدف حمایت از هموطنان زلزله زده کرمانشاه برگزارگردید پس از پنج روز بازدید عموم در شهر اهرم و استقبال بی نظیری علاقمندان از از این رویداد هنری ، به مدت یک روز و با توجه به اختصاص یافتن موضوع این هفته کارگاه عکس سینمای جوان بوشهر به نمایشگاه عکس “دیار تنهایی” ، سه شنبه ۲۹ آذر، در محل کارگاه عکس سینمای جوان بوشهر،در معرض دید حاضرین در کارگاه  و سایر هنرمندان قرار گرفت .

در این جلسه چند ساعته که با حضور برزگر مدیر انجمن سینمای جوان استان بوشهر ، احمدی سرپرست سینمای جوان تنگستان و عالی حسینی سرپرست نمایندگی روزنامه اطلاعات در بوشهر برگزار گردید،کیوان آذرشب مدرس و مسئول کارگاه عکس دفتر تنگستان و تنی چند از عکاسانی که آثارشان به نمایش گذاشته شده بود به اتفاق جمعی از عکاسان دفتر سینمای جوان بوشهر، همچون جلیل گلستانیان، رزاق عبیدی ، مریم نجاتی، طاهره حیدری ،علی نصوری و سجاد رنجبر نیز حضور داشتند.

 در این کارگاه ابتدا، نماهنگی از تلاش عوامل اجرایی برپایی این نمایشگاه در دفتر تنگستان از ابتدا تا روز پایان  این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

بخش بعدی این کارگاه صحبت های احمدی سرپرست دفتر انجمن سینمای جوان تنگستان بود که به تقدیر از عوامل اجرایی این نمایشگاه  پرداخت.

شرح نکات فنی نمایشگاه توسط کیوان آذرشب بخش بعدی این مراسم را به خود اختصاص داد و در نهایت این مراسم با اهداء لوح یادبود توسط برزگر مدیر سینمای جوان استان بوشهر ، به پاس تلاش ها و ثبت تصاویر زیبا  به نیما قائدی و افشان نعمتی دو عکاس تنگستانی به کار خود پایان داد .

شما از این مطالب خوشتان می آید

رضاییرضایی گفته :

خیلی زیبا بود.احسنت

ارسال نظر