آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد



سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی تنگستان با موضوع ” هرچه باشکوه تر برگزار کردن مراسمات ایام محرم ” به میزبانی دفتر امام جمعه اهرم برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، در ابتدای این جلسه عباس جاودانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی تنگستان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ، فصل بازگشایی مدارس و نیر بیان تسلیت خود به مناسبت ماه محرم ، خطاب به اعضاء حاضر در جلسه گفت : انشالله بتوانیم از نظریات شما عزیزان در جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسمات ماه محرم در سطح شهرستان استفاده کنیم . وی ماه محرم را در نزد ایرانیان و شیعیان دارای جایگاه بسیار والایی دانست که ناشی از عشق و علاقه خاص آنها به روحیه آزادگی امام حسین (ع) است .

در ادامه حجت الاسلام راستگو امام جمعه اهرم و رئیس شورای فرهنگ عمومی تنگستان گفت : ماه محرم کوچک و بزرگ و پیر و جوان نمی شناسد و عشق و شور حسینی در دل های مردم عزادار موج می زند که این امر قابل ستایش است . وی افزود : باید در راهکارهایی در جهت هرچه بهتر و منظم برگزار شدن مراسمات عزاداری ماه محرم اندیشیده شود و در این راه شورای فرهنگ عمومی تحکمی برخورد نخواهد کرد و با تذکرات دلسوزانه به دنبال اصلاح برخی موارد خواهیم بود . وی با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری در مورد آزاردهنده نبودن صدای بلندگوهای مساجد و حسینیه ها ابراز امیدواری کرد که این مشکل با تعامل و تدبیر بانیان مساجد و هیات ها حل شود .

امام جمعه اهرم در بخش دیگری از سخنان خود از راه اندازی ” موکب علم الهدی اهرمی ” در شهر کربلا و در ایام اربعین خبر داد و خواستار حمایت های مردم و مسئولان از این موکب شد . راستگو در پایان از همه حاضرین دعوت کرد تا در همایش ” میثاق با عاشوراییان ” که روز پنج شنبه در مصلی جمعه اهرم برگزار خواهد شد ، شرکت نمایند .

یونس غلامی زاده بخشدار مرکزی تنگستان نیز در صحبت های خود تجهیز نبودن هیات های مذهبی شهر اهرم به امکانات لازم را از موانع عدم تجمیع این هیات ها در ایام محرم دانست و ابراز امیدواری کرد که با اتخاذ تدابیری زمینه اتحاد و تجمیع این هیات ها در ایام محرم فراهم شود . وی همکاری مردم با متولیان را در زمینه راه اندازی ” موکب علم الهدی اهرمی ” در شهر کربلا بسیار مهم ارزیابی و آمادگی و حمایت خود را از این اقدام اعلام نمود .

درادامه دیگر اعضاء حاضر در این نشست به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات جلسه پرداختند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر