آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

پیام تبریک رئیس ارشاد تنگستان به مناسبت موفقیت هنرمندان اهرمی در جشنواره تئاتر فجر



 

رئیس ارشاد تنگستان به مناسبت موفقیت هنرمندان اهرمی در جشنواره تئاتر فجر پیام تبریکی را منتشر نمود .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، پس ار کسب جوایز مختلف با نمایش ” مده آ ” نوشته رضا مختارزاده و به کارگردانی سعید گل چمن در بیست و نهمین جشنواره تئاتر فجر استان بوشهر ، عباس جاودانی رئیس ارشاد تنگستان پیام تبریکی را خطاب به هنرمندان گزوه تئاتر آریو تنگستان و انجمن هنرهای نمایشی اهرم منتشر نمود . متن این پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور افتخار آفرین هنرمندان موفق گروه تئاتر آریو تنگستان و انجمن هنرهای نمایشی اهرم در بیست و نهمین جشنواره تئاتر فجر استان بوشهر نشان از بالندگی و رشد روزافزون هنر مقدس تئاتر در شهرستان تنگستان و به خصوص شهر اهرم است . تلاش این هنرمندان در جهت رونق اجراهای عمومی تئاتر که در قالب ۱۳ شب اجرای پرشور نمایش ” مده آ ” برای مخاطبان و مردم شکل گرفت نشان دهنده نگاهی فارغ ار  جشنواره زدگی آنها به مقوله گسترده تئاتر است . بنده به نوبه خود کسب جوایز مختلف بازیگری زن و مرد ، گریم ، موسیقی ، طراحی صحنه و غیره را به هنرمندان گروه پرافتخار آریو تنگستان  ، انجمن پرتلاش هنرهای نمایشی اهرم و نیز جامعه فرهنگی و هنری شهرستان تنگستان تبریک گفته و امیدوارم به زودی شاهد حضور افتخارآمیز این عزیزان در جشنواره های ملی و بین المللی باشیم .

عباس جاودانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان

 

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر