آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

در روز ملی شعر و ادب پارسی صورت گرفت : برگزاری نشست مشترک انجمن شعر و ادب اهرم و انجمن نوای دشتستانی در اهرم



عکاس : یونس رازقی پور

همزمان با روز ملی شعر و ادب پارسی، نشست مشترک انجمن شعر و ادب اهرم و انجمن نوای دشتستانی، با حضور برخی از ادیبان، شاعران و نویسندگان عضو این دو انجمن در شهرستان تنگستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، نشست ادبی مشترک انجمن شعر و ادب اهرم و انجمن نوای دشتستانی، عصر روز سه شنبه ۲۸ شهریورماه و همزمان با سالروز مرگ محمد حسین بهجت تبریزی ملقب به شهریار که به روز ملی شعر و ادب پارسی نامگذاری شده است، در پلاتو شماره یک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان در شهر اهرم برگزار شد.
در ابتدای این محفل ادبی، عباس جاودانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان، ضمن خوشامد گویی به میهمانان دشتستانی، در مورد بزرگداشت روز ملی شعر و ادب پارسی سخن گفت و پیشنهاد داد برگزاری چنین نشست هایی استمرار یابد.

خاتون ماحوزی نیا مسئول انجمن شعر و ادب اهرم نیز در ابتدا با ابراز خیر مقدم و خوشامدگویی به اعضای انجمن نوای دشتستانی، با دکلمه شعری زیبا و تقدیم آن به میهمانان دشتستانی، حضور آنان را در شهرستان تنگستان گرامی داشت.

احسان مبارکی برازجانی مدیر انجمن نوای دشتستانی نیز در ادامه این نشست، ضمن تقدیر و تشکر از میزبانان تنگستانی اظهار داشت: برگزاری چنین نشست هایی موجب اتحاد هر چه بیشتر هم استانی ها می شود و ما باید بیش از پیش قدردان زحمات امثال خانم ماحوزی نیاها، مسئول انجمن شعر و ادب اهرم باشیم که در برگزاری نشست های ادبی اینچنینی سنگ تمام می گذارند.

وی همچنین ضمن برشمردن گزیده ای از فعالیت های انجمن نوای دشتستانی از بدو تاسیس تاکنون، به معرفی شاعران و هنرمندان عضو این انجمن پرداخت و با دعوت از انجمن شعر و ادب اهرم، اظهار امیدواری کرد که هر چه زودتر بتوانند میزبان این انجمن ادبی در شهرستان دشتستان باشند.

در ادامه این نشست صمیمانه که مرضیه خلیفه نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهرم نیز در آن حضور داشت، شاعران تنگستانی و دشتستانی عضو هر دو انجمن با خوانش سروده هایشان به این بزم ادبی گرما بخشیدند.

اجرای موسیقی زنده توسط مرتضی دلاور، هنرمند اهرمی و راحیل دختر هشت ساله ایشان و نیز اجرای برنامه آواز توسط حمید بوستانی، هنرمند و آوازه خوان عضو انجمن نوای دشتستانی، از دیگر برنامه های مفرح این روز همایون بود که به شدت مورد استقبال قرار گرفت.

در پایان این محفل و قبل از صرف شام که به دعوت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان صورت گرفت، لوح سپاسی از طرف انجمن نوای دشتستانی به خانم خاتون ماحوزی نیا مسئول انجمن شعر و ادب اهرم و تعدادی از کتاب های نویسندگان دشتستانی نیز به حاضرین اهدا شد و همچنین از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان نیز، شمارگانی از کتاب های یکی از شاعران دشتستانی به میهمانان ارزانی شد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر