آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

افتتاح نمایشگاه آثار هنرجویان کلاس های انجمن هنرهای تجسمی اهرم



طی آیینی و عصر روز گذشته نمایشگاه آثار هنرجویان کلاس های تابستانی انجمن هنرهای تجسمی اهرم در مجتمع فرهنگی و هنری این شهر افتتاح شد .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که با حضور عباس جاودانی رئیس این اداره و جمعی از هنرمندان و هنرجویان در برگزار شد  ، امینه شمس العلماء مسئول انجمن هنرهای تجسمی اهرم و مدرس کلاس های طراحی و نقاشی این انجمن در توضیحات خود اظهار داشت : در جهت تشویق هنرجویان کلاس های طراحی ، نقاشی و رنگ روغن این انجمن و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان تصمیم به برگزاری این نمایشگاه گرفته شد . وی تعداد آثار این نمایشگاه را شامل ۳۶ اثر در قالب ۲۶ تابلوی طراحی و نقاشی و ۱۰ تابلوی بوم عنوان کرد و گفت : این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز و تا ۲۴ شهریورماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان می توانند از شنبه تا چهارشنبه صبح و بعد از ظهر از این نمایشگاه بازدید نمایند .

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر