آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری دیدار دوستانه فوتسال بین تیم هنرمندان اهرم و خورموج



 

یک مسابقه دوستانه فوتسال بین هنرمندان گروه تئاتر ” آریو ” تنگستان و هنرمندان گروه هنری ” تیک تاک ” خورموج در اهرم برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان در این مسابقه که شب گذشته در سالن ورزشی فریدنیا اهرم برگزار شد ، تیم هنرمندان گروه تئاتر آریو و گروه تیک تاک خورموج به مصاف هم رفتند که هنرمندان خورموجی با نتیجه ۱۰بر۶ به پیروزی رسیدند .

سعید گل چمن سرپرست گروه تئاتر آریو تنگستان در این رابطه اظهار داشت : در جهت تعامل و افزایش ارتباط با هنرمندان هم استانی تصمیم به این مسابقه دوستانه گرفته شد که در یک فضای خوب و صمیمانه این رقابت برگزار شد .

مهدی خدری سرپرست گروه هنری تیک تاک خورموج هم ضمن تشکر از مهمان نوازی هنرمندان اهرمی گفت : انشالله به زودی و در قالب برگزاری مسابقه برگشت پذیرای هنرمندان گروه تئاتر آریو تنگستان خواهیم بود و امیدواریم چنین دیدارهایی ادامه یابد .

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر