آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برپایی طرح کتابخوانی ” هر جمعه یک کتاب ” در مصلی جمعه اهرم



به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی طرح کتابخوانی ” هر جمعه یک کتاب ” و با حضور حجت الاسلام حق شناس در مصلی جمعه اهرم برپا شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی طرح کتابخوانی ” هر جمعه یک کتاب ” توسط این اداره ارشاد و اداره کتابخانه های عمومی تنگستان در مصلی جمعه اهرم برپا شد.

به گفته عباس جاودانی رئیس ارشاد تنگستان در این طرح ، کتابخانه ای با کتب مختلف در محل حضور نمازگزاران در مصلی جمعه اهرم ایجاد گردیده و علاقمندان می توانند کتاب های مورد نظر خود را در روزهای جمعه هر هفته از این قفسه برداشته و پس از مطالعه و عودت آن جهت استفاده دیگران ، کتاب دیگری را برای مطالعه انخاب نمایند.

وی افزود : افراد علاقمند می توانند در صورت تمایل کتاب های شخصی خود را نیز جهت استفاده کتابخوانان به این طرح اهداء نمایند.

جاودانی در پایان از همکاری حجت الاسلام راستگو امام جمعه اهرم و حضور حجت الاسلام حق شناس روحانی محبوب و فرهیخته تنگستانی جهت حضور در مراسم افتتاحیه این طرح تقدیر و سپاسگذاری نمود.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر