آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

نمایشگاه عکس عملکرد یک ساله ارشاد تنگستان با حضور فرماندار در اهرم افتتاح شد



در دومین روز از هفته گرامیداشت دولت ، نمایشگاه عکس عملکرد یک ساله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان با حضور فرماندار این شهرستان در اهرم افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ،در مراسم افتتاح این نمایشگاه که صبح امروز در مجتمع فرهنگی هنری اهرم برگزار شد ، عادل دهدشتی فرماندار به همراه شهرام دشتی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری تنگستان و جمعی دیگر از مسئولین ادارات و نهادهای تنگستان از جمله حاضرین در افتتاحیه این نمایشگاه بودند.
به گفته عباس جاودانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، در این نمایشگاه تعداد ۶۸ قطعه عکس در قالب ۳۴ تابلوی عکاسی مربوط به عملکرد این اداره و انجمن های فرهنگی هنری تحت پوشش ، از شهریور ماه ۹۴ تا شهریور ماه ۹۵ در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
وی افزود این نمایشگاه تا ۸ شهریورماه در مجتمع فرهنگی هنری اهرم دائر خواهد بود و علاقمندان می توانند همه روزه صبح و بعد ازظهر از این نمایشگاه دیدن نمایند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

adminadmin گفته :

نمایش بومی محلی “نشون خیرو” نوشته رضامختارزاده و به کارگردانی سعید گلچمن تهیه شده در گروه تاتر آریو تنگستان که خود را بیست‌و‌هشتمین جشنواره تئاتر استانی فجر آماده می کند، امشب به مناسبت هفته دولت در پلاتو مجتمع فرهنگی هنری اهرم به روی صحنه رفت.
در اجرای نمایش که با حضور عادل دهدشتی فرماندار و جمعی دیگر از مدیران تنگستان و نیز تعدادی از هنرمندان به روی صحنه رفت، استاد شاهرخ سروری مجری پر سابقه و توانای صداوسیمای مرکز بوشهر نیز حضور یافت.
گفتنی است در نمایش “نشون خیرو” که تهیه شده در گروه تئاتر آریو تنگستان است ،محسن زنده‌بودی، مهدیه خلیفه، امین امیرپور، علیرضا بهرامیان، حسام جمالی، اصغر عسکریان، ساناز سلیمانی، پیمان اهرمی، ابراهیم حیدری، احمد احمدزاده، رضا باقری، مجتبی عارف آزاد، امیرمحمد آبیار ، سجاد سلیمانی و آریو گلچمن نقش‌آفرینی می‌کنند.

ارسال نظر