آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

حضور رئیس ارشاد تنگستان در تمرینات نمایش ” نشون خیرو”



رئیس ارشاد تنگستان در تمرینات نمایش ” نشون خیرو” حضور پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، عباس جاودانی شب گذشته با حضور در تمرینات نمایش “نشون خیرو” با کارگردان ، بازیگران و عوامل این نمایش دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار جاودانی با اشاره به فعالیت های خوب و مثبت انجمن هنرهای نمایشی اهرم در طول ماه های گذشته برای این گروه نمایشی در راه جشنواره تئاتر فجر استان بوشهر آرزوی موفقیت کرده و گفت: این اداره آمادگی هرگونه همکاری را در جهت موفقیت و افتخار آفرینی هنرمندان تئاتر استان در جشنواره های ملی و استانی دارد و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

این نمایش نوشته رضا مختارزاده و کار سعید گل چمن تهیه شده در گروه تئاتر آریو تنگستان است .

در نمایش ” نشون خیرو” که خود را برای بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر استان بوشهر آماده می کند ،محسن زنده‌بودی، مهدیه خلیفه، امین امیرپور، علیرضا بهرامیان، حسام جمالی، اصغر عسکریان، ساناز سلیمانی، پیمان اهرمی، ابراهیم حیدری، احمد احمدزاده، رضا باقری، مجتبی عارف آزاد، امیرمحمد آبیار ، سجاد سلیمانی و آریو گلچمن نقش‌آفرینی می‌کنند.

 

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر